sobota 31. října 2015

Vítejte...

Týdny jsem dumala nad tím, o čem by měl být první příspěvek na blogu. Stále jsem si říkala, že by to mělo být něco výjimečného. Nepřišla jsem na nic. Bohužel. Zavedu Vás alespoň na místo, kde jako rodina trávíme nejvíce společného času (nepočítám-li zahradu za přijatelného počasí).  Je to náš obývací pokoj.

Po letech se v něm konečně začínám cítím dobře. Možná tomu dopomohly nové závěsy, možná nové doplňky nebo nábytek, možná to všechno dohromady. Možná jsem se stala trpělivějším člověkem a konečně pochopila, že všechno nemohu mít hned a musím být spokojená s tím vším stávajícím. Třeba se v příštím roce dočkám nového koberce či vysněného křesla. Kdo ví. Alespoň mohu zatím snít a plánovat.

Jdu si snít o nové jídelně. Mějte krásné dny...



























10 komentářů:

  1. Katy, krása. Já tento nordic style miluji a Vy to opravdu umíte. Sleduji Vás na MS a teď konečně blog. Přeji spoustu nadšených čtenářů. Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielo, ano, konečně došlo i na blog. A že to trvalo :-) MS mám moc ráda, i té zůstanu nadále věrná. Děkuji za milé přání. PA Katka

      Vymazat
  2. Vítej na blogu Katu,přeji ti spoustu krásných článků a plno čtenářů ;-) A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, ty čtenáře určitě potřebovat budu, jen oni budou mým hnacím motorem. Děkuji za Tvá slova. PA Katka

      Vymazat
  3. Ahoj Katka, veeelmi sa teším tvojmu blogu a určite ho budem sledovať :-) Tvoje bývanie už poznám z jedného portálu, a aj keď doma uprednostňujem iný štýl, u Vás sa mi moc páči! A možno aj vďaka Tebe, je mi čoraz bližší a už špekulujem, čo by som doma mohla zmeniť.. Prajem Ti pekný deň, Kristína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýno, pokud bych měla inspirovat alespoň jednoho člověka, tak budu vědět, že i ten můj blog má smysl. Děkuji za krásný komentář. Hezké dny, PA Katka

      Vymazat
  4. No konečně! Těším se na další posty:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem to projela cele a nenasla jsem ani jednu chybu, ani jednu vec, co by se mi nelibila, ani nic, co by neladilo, nebo nebylo perfektni. Nadhera. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, tohle se tak hezky čte. Já bych si tyto věty měla asi zarámovat a opakovat si je jako nějakou mantru. To až budu chtít zase něco měnit a budu nespokojená. Moc děkuji! PA

      Vymazat