čtvrtek 3. listopadu 2016

Adventní kalendář plný blogerek

Když přišla Markéta z blogu Tamarki s nápadem soutěžního adventního kalendáře, věděla jsem od prvního okamžiku, že ji budu chtít podpořit svojí účastí. Královnu českého DIY asi netřeba představovat. Já její netradiční pohled na severský styl bydlení  a ji samou obdivuji již dlouho.

A o co přesně jde? Markéta dostala úžasný nápad a to spojit sebe a dalších 23 českých blogerek prostřednictvím adventního kalendáře. Cílem je jednak vzájemné seznámení se těchto 24 dam, zároveň se o nich dozvíte něco i vy. A to zásadní? Je jasné, že každé okénko adventního kalendáře ukrývá jeden malý dárek a odhalení jedné ze zúčastněných blogerek . Je vám jasné, že můžete vyhrát počínaje dneškem celkem 24x?

Poslední den kalendáře náleží právě iniciátorce giveaway Markétě a já už teď mohu prozradit, že se bude soutěžit o její set autorského povlečení Flow. Tohle si snad nenechám ujít ani já. Sledujte denně její blog, aby vám neunikla žádná z blogerek a její GA.

Mně samotné náleží datum 21.11. To je den, kdy si budete moci zasoutěžit právě na mém blogu.

Moc se těším, až poznám všechny ty úžasné dámy, které se rozhodly do této akce jít společně se mnou.

Přeji hodně štěstí!
Katka






Žádné komentáře:

Okomentovat