čtvrtek 24. listopadu 2016

LALA pracovna / LALA Workroom

Pracovna prošla dalším změnou. A určitě nebude tou poslední. Třeba už teď se mi hlavou honí další myšlenky, nápady, u kterých doufám, že je po Novém roce uskutečním. Mě prostě nebaví koukat na stále stejné věci, stěny, ...

Přesunula jsem sem část obrazové galerie z obývacího pokoje, kde po Vánocích vymyslím trochu jinou. Měla jsem od vás dotazy na dívku s uhrančivým pohledem s věncem ze sakury. Dobrá zpráva je, že ji můžete zakoupit už i u nás. Plakáty od Olive et Oriel jsou nyní k mání i v krásném obchůdku LALA design, pro který jsem měla možnost nadekorovat naši pracovnu, a který tak trochu stojí za další změnou našeho pracovního místa.

Představa stroze zařízené kanceláře vzala za své... Všude nějaké rostliny, obrázky, boxy, pytle.. A i když už máme hotovou knihovnu, kterou vám ráda představím během následujících dní, a kam se přesunula většina z našich šanonů, knih a krabic se vším možným, stejně se najdou věci, které potřebujeme mít více po ruce. Papírové boxy od MONOGRAPH jsou vyrobené z recyklovaného papíru a jejich minimalistický vzhled nebude tolik poutat pozornost, když si je vystavíte na polici či stůl. Já bych do nich ukryla všechny ty naše běžně potřebné poklady.

Máte doma neustále se povalující časopisy a knihy? Vyřešit to můžete jednou pro vždy stojanem na časopisy, který navrhli kanadští designéři fungující pod značkou UMBRA. Přihrádky jsou dost velkorysé, mně se do nich vešel i všudypřítomný krém na ruce.

Kovové nástěnné police BOTKYRKA z Ikea jsou takové mé stálice. Pro mě jsou nadčasovým kouskem a je celkem jedno, jestli je využijete v kuchyni, nebo jako já v pracovně. Snad jen, že by se mi jednou podařilo našetřit na ten dlouho vysněný policový systém String, pak bych je možná oželela... ;-)

Možná bych teď sobě přála trochu tvůrčí krize, co se týká neustálých změn a různých stylingů, protože (a to zcela vážně) je te třeba před Vánoci umýt okna :-D

Mějte se bájo,
Katka



minimalistické hodiny SOMETIME s ojedinělým designem jsou taktéž od UMBRA


Mramorové podnosy nejsou otázkou trendu. Tohle je stálice a možná i "must have" téměř každé domácnosti... Dobře vypadá mramor v kombinaci s exotickým dřevem a žíhanou keramikou.



11 komentářů:

  1. Proměna se Vám opět povedla, Katko. Jen nevím, jestli bych místo práce nečučela do (na) zdi. 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, mám to tak pár dní. Jestli mě to bude rozptylovat, tak mám alespoň pádný důvod k další změně :-) Moc děkuji a přeji moc krásný advent! Katka

      Vymazat
  2. Katko moc krasne,vzdycky si rikam, ze hezci a lip vymyslene uz to mit nemuzes a ty pak stejne prekvapis! Jsi vazne moc moc sikovna. Tesim se na dalsi fotky od vas. Krasne dny preji. Nina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nino, co mi to děláš? Vždyť se budu červenat... :-)Fotek bude do Vánoc ještě dost, tak doufám, že nezklamu... Děkuji moc a přeji krááásný advent! PAPA Katka

      Vymazat
  3. Katy nádherné,máte opravdu cit pro detaily vaše bydlení je naprosto úúúúžasné doufám ,že dáte i nějakou vánoční inspiraci můžu se zeptat odkud je ta kožešina a moc Vás prosím na odkaz na psí pelíšek je skvostný ráda bych takový pro našeho Kerryho moc děkuji za inspirace mějte krásný pohodový advent Gabča. gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábino, to moc ráda čtu takové pěkné věty. Děkuji. Vánočních bude několik. Jedna z nich tento týden zrovna. Pelíšek máme z cerino.cz, což je česká firma, pro kterou šije chráněná dílna. Mohu jen doporučit. Za super cenu je to výborná kvalita.
      Hezký advent, Katka

      Vymazat
  4. Kači,vypadá to krásně !!! Povedlo se ti to .... Marki

    PS: Všechno nejlepší k svátku :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kožešina je úžasná nádherná barva smím vědět odkud?

    OdpovědětVymazat
  6. Taky by se mi líbila tak pěkně uklizená pracovna. Já mám jen malý pracovní koutek, ale mám v něm jedno přes druhé. Nechtěla jsem klasickou kancelář, vyřešila jsem si virtuální sídlo firmy , abych nemusel platit zbytečně další peníze za prostor, který moc nevyužiju, ale musím si doma svůj pracovní koutek zvětšit, jinak to nepůjde.

    OdpovědětVymazat