pátek 4. listopadu 2016

Lněné povlečení / Linen bedding

Podařilo se mi konečně vymalovat tak, abych byla spokojená. Faktem zůstává, že po zaschnutí dvou vrstech této tmavě šedé barvy, jsem si začínala nadávat. Jsem velký detailista, a když pod určitým úhlem byly vidět šmouhy, musel začít celý proces nanovo. Oblepit zásuvky, lišty, zdi, znovu vymalovat další vrstvou, uklidit... Až po zaschnutí třetí vrstvy, jsem byla ochotná uznat, že asi dobrý...

Když jsem naposled psala článek o naší ložnici, trochu jsem si na jeho konci povzdechla. Povzdechla v tom smyslu, že bych si moc ráda ze svého wishlistu odškrtla lněné povlečení. Doslova mě přitahují přírodní materiály na textiliích jako je len a vlna a nemyslím si, že je to u mě jen otázkou módního trendu. Jak velké a milé překvapení bylo, když mě kontaktovala Lenka z LENLINEN s nabídkou, která se neodmítá.

Pár dní nato jsem měla tu čest rozbalovat to nejstylovější balení, jaké jsem za poslední dobu mohla vidět. Povlečení bylo převázané černou stužkou, doplněné o sáček se sušenou levandulí, která má pro náš spánek zklidňující účinky. Nádhera!

Tady pro mě zároveň skončilo pátrání po lněných povlacích v typickém českém rozměru 70x90 cm. Rádi totiž spíme na velkých polštářích z husího peří od našich babiček a LENLINEN právě tento rozměr vyrábí. Povlečení je šité v České republice, vyrobené ze 100% měkčeného lnu. Lenka dokonce chystá doplnění o další barvy, na což se moc těším. Pokud přemýšlíte nad skutečně luxusním dárkem pro sebe či své blízké, mohu jen doporučit. Spí se v něm překrásně.

Hezké sny přeji,
Katka












15 komentářů:

  1. Katu nádhera jako vždy,ložnice se tím krásně zútulnila.. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, mám přesně ten samý pocit. Jen doufám, že teď je všem změnám konec. Nejsem si jistá, jak by se tahle tmavá přetírala :-D Moc děkuji za krásná slova. Zdravím vás, holky!

      Vymazat
  2. Krasa. Prave pracuji na nasi loznici, zatim maluji, ostatni snad prijde casem, ale lnen povleceni uz mam a je uzasne. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Marcel, doufám, že bude fotoreport... Moc se těším a moc děkuji. PAPA

      Vymazat
  3. Máte to naozaj krásne,veľmi ma zaujala posteľ.Môžete mi prezradiť,kde sa dá kúpiť?
    Ďakujem
    Lulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lulu, děkuji za návštěvu a za milá slova. Postel je z Ikea, jméno NORDLI. A je stále v prodeji ;-) PA, Katka

      Vymazat
  4. Ahoj Katko, chystám se malovat naši ložnici a zvažuji odstín šedé. Jaký jsi použila na výmalbu? Je to moooc pěkné. Ahooooj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti! Jedná se o odstín 60.080 ze vzorníku od Swing color. Míchají v Bauhausu. A moc děkuji za pochvalu. Vypadá to, že si tu ložnici chvilku takto nechám :-D PAPA

      Vymazat
  5. Úžasné povlečení,nedávno jsem myslím na tuto značku narazila na Fler a uložila si ho,
    je ze všech nabídek na trhu nejpříjemnější jak vzhledově tak i cenově.A přesně,velikost polštářů je fajn,což už se dnes jen tak sehnat nedá.Šetřím abych si mohla povlečení koupit,je opravdu pěkné.Moc hezká ložnice a vůbec celý blog,obrovská inspirace !
    Hezký den.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, to moc ráda slyším... Mohu i srovnávat... Mám doma i lněné z HM a musím uznat, že to naše české je kvalitnější na pohled i na dotek. To z HM taky dobrý, ale tohle je prostě best! Za ty penízky určitě stojí. Moc děkuji za pochvalu a přeji, ať máte našetřeno co nejdříve! Katka

      Vymazat
  6. Tiež som prepadla sivej farbe na stenách, je taká ukľudňujúca. Už ju mám v kancelárii, v obyvačke, s kombináciou s bielimi stenami. Máš to veľmi pekné a útulné doma. Ľanové posteľné prádlo pre pokrčený vzhľad veľmi nemusím, ale aj napriek tomu sa mi to páči u teba. A úplne ťa chápem, tiež by som prefarbila ešte raz stenu, keby nebola taká ako má byť.

    OdpovědětVymazat
  7. In straightforward terms, a cover cowl could be a form of material bag or protect a comforter. except for the looks, it works sort of a slip that's accustomed cowl a pillow. What sets a cover apart is that it's closed with ties, bed sheets
    zippers or buttons.

    So, what do the cover covers do bed sheets online
    for you? Primarily,

    OdpovědětVymazat
  8. Já si jiné než bavlněné povlečení nekupuji :-) . Sice je nevýhoda, že ho musím žehlit, ale bavlna mi je nejpříjemnější, takže si dám radši tu práci s jeho vyžehlením, než abych pak spala pod povlečením, které mi není příjemné :-) .

    OdpovědětVymazat
  9. My nedávno pro naše děti pořizovali nové dětské povlečení z vesny a je to teda naprostá paráda. Vůbec jsem za ty peníze takovou kvalitu nečekala a až mě to překvapilo, jak je to neuvěřitelně levné a kvalitní :) Fakt paráda!

    OdpovědětVymazat
  10. Kéž by se tak v dnešní době dalo sehnat nějaké ložní prádlo které by zapadalo do naší cenové relace ale zároveň by se to tématicky hodilo do naší ložnice. Máme totiž futuristickou s kombinací černé a fialové a to mně přijde že dnes nikde nelze sehnat.

    OdpovědětVymazat