úterý 8. listopadu 2016

Řekni ahoj! / Say hello!

U Mařenky v pokojíku se zase trochu přetvářelo, měnilo a dekorovalo . Nicméně ve srovnánín se změnou, kterou chystám po novém roce, jakoby se tu v podstatě nic nestalo. Ale ne, to jsem si trochu zapřeháněla :-) Pár nových věcí tu máme a já bych vám je s radostí dnes představila. A o jakou velkou změnu se jedná? To si zatím s dovolením nechám pro sebe, protože sama netuším, jak to všechno ještě vlastně dopadne. 

Vytvořila jsem další obrazovou koláž, tentokrát v dětské verzi. A protože Marušku začaly zajímat písmenka, hledala jsem plakát s abecedou, který by tématicky zapadal do jejího pokojíku. Našla jsem jej u talentované Evi na mylittlewall.com, kde kromě krásných dekorací a textilu do dětských pokojíků, můžete vybírat mezi autorskými vinylovými nálepkami na zeď

Mně se moc líbila vtipná nálepka "Hello". "Hello" třeba jako "Ahoj, Maruško, měj krásný den!" A kam jinam ji umístit než za čelo postele.

U šikovné Nikoly, kterou znám z Instagramu jako kejska22, a která tvoří pod značkou Dr. Mráček, jsem narazila na úžasné, propracované girlandy a triangly, ručně šité z filcu a plsti. Girlandu nám vytvořila na přání a její tvorbu najdete i na Fleru.

Možná jste již postřehli z předchzích článků a fotek, že Marušky pokojík už dávno není jen o černobílé barevné kombinaci, která mě v dětských pokojích příliš nesedí a začala mě nudit. A tak tato místnost začala trochu hrát barvami. Stačilo na police vystavit něco málo z knížek a oblíbených hraček. Možná se poohlédnu ještě po nějakých veselých polštářích, povlečení či plédu. Nerada bych však, aby se tady z toho časem stala jakási pestrobarevná variace na téma pokojík. Stále se budu držet  základního barevného schématu bílá, pudrově růžová a šedá.

Hezký den, Katka










15 komentářů:

  1. Teď to konečně vypadá jako pokojíček. Super. Barvičky to oživily. B&W základ je super, ale dėti potřebují barvy. Tedy naše tříleťačka rozhodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, přesně to si myslím. Celkově se v tom pokoji cítím lépe. Kdokoliv do něj zavítá, je nadšen z výmalby. A to jsem se toho trochu bála, jak to bude ve výsledku vypadat... Nu a pár barvených hraček a hned to vypadá jako obývaný dětský pokoj ;-)

      Vymazat
  2. Je to krásný pokojíček a to proutěné křesílko musíme jednou pořídit do obýváku,je super ;-) A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji moc. Já křeslo ulovila na blešáku asi za jedno euro. Ale to jsi asi slyšet nechtěla, že? :-D Mějte se, holky. PAPA Katka

      Vymazat
  3. Musím říct, že se mi to opravdu líbí. Černobílý styl není nic pro mě, ale přeplácaná barevnost taky ne, takže tohle je super kompromis.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Marcel, ještě by to chtělo to kouzelné děťátko a ne tu malou dračici :-D Děkuji moc, PAPA

      Vymazat
  5. Nádherné místečko. Sama si umím představit usínat v takovém pokojíčku. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A že se tam spí... Odzkoušeno oběma rodiči :-D :-D Děkujeme moooc. PAPA Katka

      Vymazat
  6. Ahoj, moc pěkná fotografie. Já bych se nejraději obklopila všemožnýma bylinkama, pokud bych měla zahrádku. Teď jsem obklopená dětmi a taky dobrý. sunshine29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj můžu se zeptat kde jste sehnali tu postýlku? Tedka sháníme taky nějakou postýlku dceři a přesně taková by se nám taky líbila jinak jsme zatím koukali tady na dětské postýlky. Dcery budou 3 roky a zatím spí s náma v posteli ale už se tam mačkáme ve 3 a soukromí nám taky trochu chybí.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si zařizování pokoje pro naší princeznu moc užila. Trvalo mi to docela dlouho, ale jsem spokojená a každým detailem. Má pokojíček pěkně sladěný a je to snad nejhezčí místnost z celého domu :-) . K Vánocům jsme jí koupili ještě úložné boxy na plyšáky, protože jich má hodně a neměly žádné místo.

    OdpovědětVymazat