středa 30. listopadu 2016

Stylová ranní káva / Stylish morning coffee

Dnes bych vám ráda představila nový seriál článků, který bude vznikat ve spolupráci s e-shopem DesignVille a mojí kamarádkou Klárou Davidovou. Její domov doposud okouzlil nespočet fanoušků na Instagramu, kde ji najdete jako @kajastef. Pro ty, kterým dosud unikal Klářin účet, to bude jistě nová dávka nekonečné inspirace. Při prvním pohlédnutí na fotky jejího domova budete mít pocit, že jste se právě ocitli v té opravdové Skandinávii. Je to právě ona, kdo na Instagramu inspiruje několik desítek tisíc lidí a je důkazem i toho, že Češky/Češi "tohle taky umí".

Je to pár týdnů, co mě v rukou spočinula první věc od Stelton. Byl to náš dnes hojně využívaný frenchpress Stelton, ze kterého si denně vychutnáváme tak trochu jinak připravenou kávu. V tu dobu jsem začínala tušit, že to nebyla první ani poslední věc od představitelů minimalistického dánského designu. Stelton se specializuje především na kolekce ikonického nádobí a doplňků do domácnosti. První návrh ikonické řady konvic EM77 vznikl již v roce 1977. Stojí za ním dánský designér Erik Magnussen. Konvice v barvě Lavender z odolného ABS plastu je takovou stálicí velkého množství domácností (samozřejmě v širokých škálách dalších barev) a stala se i ústředním motivem Klárky stylingu. Sama na ní mám už dlouho spadeno. Spíše než já, ji bude využívat muž, který pije sypané čaje po litrech a spíše než růžovou, zvolím raději pro něj více typičtější barvu :-)

Oblé, kameninové hrnky z kolekce Emma jsou inspirovány skandinávským venkovem. Věřím, že velká ranní káva z nich bude chutnat výborně. Celá kolekce se nese v jemných modrých a šedých tónech. Hrnky můžete doplnit talířky ze stejnojmenné kolekce a vše včetně termosky krásně naservírovat své drahé polovičce na velký tác. Samozřejmě s donáškou až do postele...

A teď už vás nebudu rušit. Vy se v klidu pokochejte fotkami celé této nádherné ložnice.
Budeme se těšit na příště!









16 komentářů:

  1. Hezký den, Káťo, začínám Vás nesnášet :-). Steltonku jsem viděla u Kláry na instě a teď je i u Vás. Před osmi lety jsme ji kupovali kamarádce jako svatební dar. Tou dobou sem ještě netušila, že bude i na mém wishlistu (stejně jako jejich rychlovarná konvice).Ještě tam asi chvilku zůstane (MD), přání si teď plním pozvolna. Děti mají přednost. Však to jistě znáte. Těším se na Vaši spolupráci s Designville. Krásný den, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, nesnášet, jo? Dobrá no. Už budu psát jen o ošklivých věcěch, které nikdo nechce :-D :-D Ne, teď vážně. Stelton je klasika a já od nich zbožňuji snad vše... A to že si přání díky MD musíme plnit pozvolna, je jen dobře. Měly bychom keště vůbec radost, když bychom si vše mohly dovolit hned? Jistě ne, alespoň je vždy nač se těšit, ne? Děkuji za návštěvu, PA Katka

      Vymazat
  2. Kamarádka tzo má opravdu úžasné,trochu mi to připomíná i Vaše bydlení ale to Vaše je pro mě pořád víc inspirativní a taky za to moc děkuju.
    Hezký večer od nás.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, je pravda, že krom mnoho jiného, máme společný i vkus. Takže přiznávám, že některé kousky pořizujeme spolu :-) Já si moc vážím Vašich slov. To je přesně to, co potřebuje slyšet snad každá blogerka... Děkuji!!! PA Katka

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí černobílé fotografie, sháním podobné do naší ložnice. Měla byste prosím tip, kde by se daly podobné (portrétní, umělecké) pořídit? Moc děkuji Kamila (eliasice@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to nadherne...ta kombinacia sedej, bielej a ruzovej je uzasna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předám tuto krásnou pochvalu. Děkujeme. Hezký den!

      Vymazat
  5. Kato hezka loznice, ale jednim dechem dodavam, ze vas vkus a styling mam mnohem radeji. Je to hezke, ale malo osobni pro me, mistnost plna designovych veci, byť krasnych.. Postradam originalitu, bohuzel.. tesim se na clanky a fotky od vas!:);) Hezky advent. Nina

    OdpovědětVymazat
  6. Konvice vypadá zajímavě :-) Já jsem minulý měsíc také vybírala novou konvici, protože ta, kterou jsme měli, tak nám přestala fungovat. Nechtěla jsem ale obyčejnou konvici, tak jsem koukala po nějakých vylepšených a zaujal mě tác , ve kterém je zabudovaná rychlovarná konvice a dají se k němu dát dva hrníčky a i třeba pytlíky na čaj nebo cukr. Když přijde návštěva, tak to všichni obdivují :-D

    OdpovědětVymazat
  7. I já si hrozně moc ráda dávám ranní kávu a je to pro mne prakticky takový ten typ rituálu, bez kterého ten den prostě není takový, jaký by měl být... Ještě jsem k tomu v poslední době přidala i čtení tohoto webu , kde se dají dočíst ty nejrůznejší a nejnovější zprávy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, teda to vypadá moc super a jako takhle bych si tu svojí pondělí kávu taky hned dala. Ale já jsem ranní skřivan, takže vstávám hodně brzy a jako většinou piju kafe za pochodu. Jasně, jako člověk, kterého živí tvorba mobilních aplikací a prostě nějakým způsobem funguji na internetu a na počítači to není zase tak obvyklé, ale jako já prostě potřebuji fungovat přes den. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já si ráno bez kávy nedokážu představit. Ono celý dny, protože kávu miluju. Proto jsme se rozhodli koupit kávovar, protože káva z něj je úplně jiný level. Když už kávovar, tak jsme hledali profesionální kávovary a objednali jsme si ho nakonec z https://www.atfornax.cz/k:1138/kavovary/ a chodí k nám na kávu rádi i sousedi :-D .

    OdpovědětVymazat