úterý 29. listopadu 2016

Vyhlášení GA

Co mi to děláte takhle před Vánoci, kdy jsem rozněžnělá více než jindy? :-D Takových milých komentářů... U některých jsem se až dojala. Moc a moc vám za ty krásné věty děkuji a vážím si jich. Vlévá mi to novou krev do žil, a tím pádem větší chuť tvořit dál a dál... Jsem také ráda, že se vám tolik líbil plakát s baletkou od Vanessy Paxton. Ona je pro mě naprosto úžasná a talentovaná žena.  Mám o to větší radost, když to nadšení mohu s někým, jako jste vy, sdílet. Notoricky známá rostlinka Pilea už pro vás byla jen pomyslná třešinka na pomyslném dortu. Pečlivě ji zabalím a budu doufat, že ve zdraví přežije cestu.

A teď k tomu hlavnímu, což je vyhlášení této GA, které se zúčastnilo úctyhodných 210 (po vymazání zdvojených komentářů) úžasných dam. Nebylo v mých silách přepisovat ony komentáře na papír, tak mi posloužil starý dobrý generátor. Budiž mi to odpuštěno. :-)

Vyhrává komentář s číslem 23, který patří Olze. Olgo, blahopřeji. Píšu vám e-mail ;-)

Vy ostatní prosím nezoufejte. Do Vánoc pro vás chystám ještě 2 další GA, tak doufám, že je obě stihneme. Myslím, že je na co se těšit. Ještě jednou bych vám všem chtěla poděkovat za ty krásná slova, které jste mi pod článkem zanechaly. Všechny jsem pečlivě pročetla a moc mě těší, že to, čím se nejraději obklopujete, je vaše rodina, vaši blízcí. V otázce materiální jste asi stejní nadšenci jako já. Vítězily obrazy, květiny, svíčky a svícny a přírodní dekorace.

Užívejte adventu, brzy PA,
Katka

Žádné komentáře:

Okomentovat